Kraj

Orangina rusza z nową kampanią [wideo]

Za kreację odpowiada H2O Creative.

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2FRt5iVz9kVTY%22%7D
H2O Creative wystartowała z kampanią TV i digital dla marki Orangina. Agencja, obok wypracowania strategii i idei kreatywnej, stworzyła 8- sek. billboardy sponsorskie na potrzeby emisji telewizyjnej oraz 30-sek. spot dla
platformy VoD i YouTube. Uzupełnieniem kampanii będą działania w sieci, w tym komunikacja z wykorzystaniem social media.

Media zaplanował i kupił Wavemaker.