Kraj

Oranżada Hellena z konkursem

Akcja związana jest z obecnością marki w programie "Idol".

Oranżada Hellena z konkursem
Jak informowaliśmy w serwisie MMP24 z 14 lutego, marka Hellena z portfolio Colian SA sponsoruje nowa edycję programu “Idol”. Teraz Hellena dodatkowo rusza z konkursem związanym z obecnością marki w programie “Idol”. To pierwszy konkurs w historii marki powiązany z działaniem sponsorskim.
Koncept konkursu fotograficznego opiera się na pokazaniu, jak Polacy bawią się z Oranżadą Hellena oraz “Idolem”. Całość akcji utrzymana jest w rozrywkowym tonie, łączącym pozycjonowanie marki i show “Idol”. W konkursie do wygrania będą 24 wejściówki na nagrania live programu “Idol” oraz 200 oryginalnych czapek.
Konkurs rozpoczyna się 27 lutego i potrwa do końca marca. W tym czasie marka Oranżada Hellena zyska także dodatkowe wsparcie sprzedażowe w postaci specjalnych materiałów POSM – plakatów, folderów, ulotek, wobblerów, nakładek na butelki, owijek paletowych i toperów. Za organizację konkursu odpowiada agencja GonnaBe.