Zagranica

Orbit pomaga błyszczeć

Za kreację globalnych działań odpowiada BBDO.

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2F4jpmWTqKeW0%22%7D
BBDO wystartowało z globalnymi działaniami i nowa kampanią komunikująca możliwość drugiej szansy. Zestawia dobrą kondycję “młodego” ducha z odprężającą czynnością żucia. Kampania została przygotowana dla marki Orbit.
Komentatorzy wskazują na brytyjski sznyt i akcent działań. Na kampanię składa się kilka 15-sekundowych spotów prezentujących ludzi w różnych momentach życia – zazwyczaj stających przed ważną dla nich szansą albo potencjalnie stresującą sytuacją.
Wśród bohaterów pojawiają się: młoda dziewczyna jadąca autobusem, która spostrzegła przystojnego chłopaka, biznesmen przed ważnym wystąpieniem, panna młoda, która ucieka ze swojego ślubu, piłkarz, który z ławki rezerwowych wywołany jest na murawę, oraz dziewczyna, która gra w piłkę nożną i przygotowuje się do decydującego strzału.

(AdWeek)