Kraj

Reklama

Marketing

Oreo Batman - limitowana edycja ciastek we współpracy z Warner Bros

Promocja ciastek wsparta została silną kampanią 360 i konkursem konsumenckim.

Na rynku debiutują ciastka Oreo Batman (Mondelez Int.), przygotowane we współpracy marki z największym producentem filmowym na świecie Warner Bros w związku z premierą nowego filmu “The Batman”, która odbędzie się 4 marca br. W ramach współpracy powstały ciastka z emblematem Batmana, który widnieje zarówno na produkcie, jak i na limitowanym opakowaniu. Limitowana edycja Oreo dostępna jest już w sklepach.

W ramach współpracy przygotowano m.in. konkurs odwołujący się do obu marek. Aby wziąć w nim udział, należy kupić dowolne opakowanie Oreo, zarejestrować paragon na stronie www.oreo.eu oraz zagrać w grę konkursową.

W ramach kampanii 360 Oreo stworzyło specjalne ciastka z emblematem Batmana oraz opakowania. Zaplanowano specjalne działania PR związane ze wsparciem w social mediach, a także współpracę z kinami.

Za kreacje kampanii odpowiada agencja Publicis. Strategią i zakupem mediów zajął się Mindshare. Za przygotowanie grafik odpowiada agencja mediowa Publicis oraz agencja reklamowa Carla Zuri. Działania PR prowadzi agencja Big Picture.