Zagranica

Oreo startuje na Wyspach z kampanią promującą wersję Mini

Do emisji trafią dwa spoty promocyjne: jeden inspirowany twórczością Seussa, a drugi - kulturą disco.

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2FxtZlHSy5HDM%22%7D
Na Wyspach wystartowała kampania promująca wariant ciastek Oreo Mini (Mondelez International). Kampania “Wonderfilled” jest realizowana głównie w telewizji w mediach cyfrowych za pomocą dwóch spotów. Pierwszy, prawie dwuminutowy przypomina stylem wizualnym książki dla dzieci autorstwa Theodora Seussa Geisela (znany jako Dr. Seuss, autor ponad 44 książek dla dzieci, które samodzielnie zilustrował). Drugi spot zrealizowany jest za pomocą technik animacyjnych i ma swoją poetyką nawiązywać do kultury disco. 

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2FSAs3JSyoRFI%22%7D
“Bohaterami” pierwszego spotu są zarówno mali konsumenci, którzy przybywają do sklepu przypominającego atmosferą fabrykę Willy’ego Wonki, jak i ciasteczka Oreo, które zdecydowały się skurczyć. W drugim spocie w tle słyszymy utwór zespołu Chromeo, który komponuje muzykę w stylu electrofunk.

Główne hasło kampanii dotyczy tego, że wielkich rzeczy można dokonać bez względu na wiek i wzrost (w przypadku ciastek to rozmiar). Za kreację odpowiada the Martin’s Agency.

(Popsop)