Marka ciastek z portfolio Mondelez, Oreo, wprowadziła na rynek kolekcję odzieży. Linia powstała we współpracy z trzema influencerami z Instagrama, którzy zebrali najwięcej followersów w Europie.
Akcja realizowana z agencją kreatywną Elvis przebiega pod hasłem “Oreo Twist Your Style”. Launch linii odzieży wspiera kampania w telewizji, w mediach społecznościowych, cyfrowych i sklepach stacjonarnych na 11 rynkach europejskich.
Oreo współpracuje z Samanthą Faiers z Wielkiej Brytanii, Anne-Laure Mais Moreau z Francji i Yvonne Pferrer z Niemiec. Zaprojektowały one na potrzeby kolekcji dżinsową kurtkę, linię T-shirtów, toreb i czapek.
(The Drum)
Akcja realizowana z agencją kreatywną Elvis przebiega pod hasłem “Oreo Twist Your Style”. Launch linii odzieży wspiera kampania w telewizji, w mediach społecznościowych, cyfrowych i sklepach stacjonarnych na 11 rynkach europejskich.
Oreo współpracuje z Samanthą Faiers z Wielkiej Brytanii, Anne-Laure Mais Moreau z Francji i Yvonne Pferrer z Niemiec. Zaprojektowały one na potrzeby kolekcji dżinsową kurtkę, linię T-shirtów, toreb i czapek.
(The Drum)