Kraj

Oreo zachęca do celebrowania Dnia Ojca

Kampania wspierana jest działaniami digitalowymi, a także materiałami POSM. Strategią i zakupem mediów zajął się dom mediowy Spark Foundry. Za kreacje digitalowe odpowiada agencja POP. Nad przebiegiem akcji promocyjnej czuwa agencja Advalue, a działania PR prowadzi agencja Big Picture.

Marka Oreo (Mondelez Polska) zachęca do świętowania Dnia Ojca i w kampanii podkreśla, jak ważne jest budowanie wzajemnych relacji i dbania o nie. Z tej okazji zorganizowała loterię konsumencką, w której do wygrania są cztery rodzinne wyjazdy do Legolandu oraz 250 voucherów na zakup klocków do empik.com o wartości 500 zł. Aby wziąć udział w akcji, należy kupić dowolne ciastka Oreo. Kampania wspierana jest działaniami digitalowymi, a także materiałami POSM. Strategią i zakupem mediów zajął się dom mediowy Spark Foundry. Za kreacje digitalowe odpowiada agencja POP. Nad przebiegiem akcji promocyjnej czuwa agencja Advalue, a działania PR prowadzi agencja Big Picture.