Kraj

Oriflame szykuje rocznicową kampanię parasolową

W przyszłym roku firma będzie obchodzić 20. rocznicę istnienia w Polsce. Chce pod tym hasłem połączyć wszystkie działania reklamowe. Planuje współpracę z polskimi projektantami mody.

Oriflame Poland przygotowuje na przyszły rok działania reklamowe, których elementem spinającym ma być 20. rocznica działalności firmy na polskim rynku.

Jak mówi Małgorzata Cecherz-Kowalska, dyrektor marketingu Oriflame Poland, w przyszłym roku koncern rozpoczyna także współpracę z polskimi projektantami, co wpisuje się w światowy trend partnerstwa z kreatorami trendów. Na razie firma nie podaje nazwisk projektantów, z którymi będzie współpracować.

W pierwszej połowie roku Oriflame skoncentruje się na kategorii pielęgnacji skóry. Część działań wesprze sprzedaż kosmetyków kolorowych i zapachów. – W roku 2011 będziemy kontynuować działania wykorzystujące wizerunek lokalnej gwiazdy Ewy Farny przy promocji linii kosmetyków kolorowych skierowanych do nastolatek – Very Me. Planujemy również nawiązanie globalnej współpracy ze światową celebrity – mówi Cecherz-Kowalska. Od niedawna Oriflame wprowadził do swojej oferty produkty z marką Disneya.

Budżet reklamowy Oriflame pozostanie na porównywalnym poziomie co w roku 2010 i będzie lokowany głównie w tradycyjnych kanałach komunikacji. Według danych Kantar Media wydatki Oriflame od stycznia do listopada br. wyniosły ok. 16,1 mln zł (dane za outdoor są do października br.).