Kraj

Original Source czerpie z potencjału facebookowiczów

Jeszcze zimą marka namawia do głosowania na ulubiony zapach letniego żelu pod prysznic.

Original Source czerpie z potencjału facebookowiczów
Marka żeli pod prysznic i płynów do kąpieli Original Source (z portfolio PZ Cussons) ruszyła z nową akcją w Facebooku. Tym razem decyzję o nowych zapachach letniej kolekcji żeli pod prysznic, które będą dostępne w sprzedaży, podejmą w 100 proc. fani marki.

Od wczoraj na polskim profilu Original Source w Facebooku można decydować poprzez głosowanie, które warianty letnie będą wprowadzone. Fani mają do wyboru zapachy: Wild Berries, Golden Pineapple, Cactus & Guarane, Spearmint & Green Tea. Najpopularniejsze zapachy wejdą do produkcji i pojawią się na półkach w sprzedaży latem. Głosowanie ma trwać do 21 stycznia. Za działania interaktywne dla marki odpowiada agencja Byss.pl.