Kraj

Original Source z konkursem dla bazgrzących

Nowa marka kosmetyków aktywizuje internautów.

Original Source z konkursem dla bazgrzących

Original Source (PZ Cussons), marka m.in. żeli pod prysznic, w ramach kolejnego etapu kampanii internetowej uruchamia konkurs „Bazgranie” dostępny w serwisie www.originalsource.pl oraz w profilu „Nie Zawiera Rutyny” na Facebooku. O wejściu tej marki na polski rynek i pierwszych działaniach marketingowych pisaliśmy w MMP24 z 12 kwietnia br.

W konkursie „Bazgranie” mogą wziąć udział osoby „lubiące” fan page Original Source, a także odwiedzające witrynę dedykowaną. Zabawa podzielona jest na dwie kategorie: „Opcja dla mega odważnych” i „Opcja dla odważnych”. W pierwszej użytkownik zamieszcza własne zdjęcie, pozwalając innym przyozdabiać je kolorowymi pisakami. W drugiej osoba biorąca udział w konkursie może ozdobić fotografię zamieszczoną przez innego użytkownika serwisu.

Zdjęcia są zapisywane w konkursowej galerii, gdzie można oddawać głosy na ulubione prace. Co tydzień wygrywa 20 najwyżej ocenionych prac. Do wygrania są zestawy kosmetyków, ekotorby, T-shirty i pendrive’y o pojemności 8 GB oraz markery do malowania po tkaninach.

Koncepcję kreatywną, aplikację konkursową, a także komplet form reklamowych do kampanii online promującej konkurs przygotowała agencja Byss.pl. Planowaniem i zakupem mediów zajął się dom mediowy Zed Digital.