Spółki działające w ramach OS3 Group SA zostały wybrane do realizacji launchu systemu shoppingowego pod nazwą BeBack. OS3 odpowiada całościowo za projekt – od strategii komunikacji, poprzez wspieranie launchu marki, po dalsze długofalowe działania online i offline.
BeBack, należący do firmy The Boomerang Group, to pierwszy mobilny program promocji. Adresowany jest do klientów, którzy korzystają ze smartfonów. W 2011 r. smartfony stanowiły 40 proc. telefonów sprzedanych w Polsce, a do 2015 r. ta liczba może wzrosnąć nawet do 60 proc., sięgając 8 mln sztuk (wg danych Pyramid Research).
BeBack jest nastawiony na komunikację partner – klient. Nie wprowadza kart, kuponów zniżkowych itp., w zamian za to wykorzystuje aplikacje mobilne. Dzięki usłudze lokalizacji BeBack Sync, przekraczając próg sklepu, klient otrzymuje ofertę specjalnych rabatów partnerów programu oraz dodatkowe bonusy, np. udział w comiesięcznych loteriach, grach miejskich itp.
Launch systemu BeBack wraz z towarzyszącą mu kampanią jest zaplanowany na jesień br.