Kraj

OS3 realizuje kampanię tegorocznej Loteriady [wideo]

Za research muzyki do kampanii odpowiedzialny jest Cord Warszawa.

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2FI-VEX38m5lU%22%7D
Agencja OS3 odpowiada za przygotowanie działań reklamowych loterii promocyjnej Loteriada, która przebiega pod hasłem “Lato na bogato – Loteriada” (Totalizator Sportowy).

Do zadań OS3 należało przygotowanie telewizyjnych spotów reklamowych z udziałem Conrado Moreno, a także reklam radiowych, dedykowanych kreacji do social mediów oraz KV kampanii, na podstawie którego wypracowane zostały również materiały BTL, OOH i reklamy prasowe. Za research muzyki do kampanii odpowiedzialny jest Cord Warszawa.

Kampania potrwa do końca sierpnia 2019 r.