Kraj

OS3 z kampanią dla marki Duda Nasze Polskie [wideo]

Media zaplanował i kupił MediaCom.

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2FVJbCqboVAdU%22%7D
Marka Duda rozpoczęła kampanię reklamową linii produktów Nasze Polskie. Głównym elementem będą emitowane równolegle dwa spoty telewizyjne. Kampania emitowana będzie w największych stacjach telewizyjnych, serwisach VoD, w mediach społecznościowych i głównych portalach internetowych. Reklamy pojawią się
także w prasie i na formatach POS.

Za koncept strategiczny platformy oraz ideę kreatywną kampanii, a także nadzór nad produkcją odpowiada agencja reklamowa OS3, natomiast za produkcję odpowiedzialne było studio Graffiti Films. Spoty wyreżyserował Dariusz Zatorski. Media kupowane są przez dom mediowy MediaCom Warszawa. Za działania PR odpowiada agencja Świeża Bazylia PR.