Agencja OS3 odpowiada za kompleksową realizację działań reklamowych kosmetyków naturalnych marki Resibo należącej do spółki Betley. Kampania prowadzona jest pod hasłem: “Modern Nature is Calling”. Współpraca agencji z marką zaowocowała nową strategią komunikacji Resibo, strategią mediową i nową platformą e-commerce (www.resibo.pl) oraz kampanią wizerunkową.
– Kampania jest pierwszym etapem budowania wizerunku marki Resibo jako wegańskich kosmetyków naturalnych – mówi Michał Kobierzewski, executive creative director agencji OS3. – Jest to efekt ponadrocznej współpracy, w trakcie której powstały nowe pozycjonowanie i strategia marki Resibo – dodaje.
Spot zrealizowało Papaya Films.
– Wraz z Danielem Jaroszkiem i Tymkiem Pieczką wypracowaliśmy charakterystyczną narrację, stawiając jednocześnie na analogowy zapis na taśmie 16 mm. Dzięki temu opowiedzieliśmy tę historię w wyjątkowy sposób. Narrację chcemy kontynuować w kolejnych odsłonach, odkrywając coraz bardziej świat kosmetyków naturalnych Resibo – opowiada Michał Kobierzewski.
W działaniach reklamowych wykorzystano: prasę (m.in. “Wysokie Obcasy” i “Wysokie Obcasy Extra”), internet (YouTube, Player.pl, Wizaz.pl, Google) oraz social media (Facebook, Instagram). Kampania potrwa do końca grudnia 2019 r.