Kraj

OS3 z kampanią dla Resibo

Marka ma nową strategię komunikacji, strategię mediową i nową platformę e-commerce. Do końca roku potrwa jej kampania wizerunkowa.

OS3 z kampanią dla Resibo
Agencja OS3 odpowiada za kompleksową realizację działań reklamowych kosmetyków naturalnych marki Resibo należącej do spółki Betley. Kampania prowadzona jest pod hasłem: “Modern Nature is Calling”. Współpraca agencji z marką  zaowocowała nową strategią komunikacji Resibo, strategią mediową i nową platformą e-commerce (www.resibo.pl) oraz kampanią wizerunkową.

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2FvzTzsD0KYYI%22%7D
– Kampania jest pierwszym etapem budowania wizerunku marki Resibo jako wegańskich kosmetyków naturalnych – mówi Michał Kobierzewski, executive creative director agencji OS3. – Jest to efekt ponadrocznej współpracy, w trakcie której powstały nowe pozycjonowanie i strategia marki Resibo – dodaje.

Spot zrealizowało Papaya Films.

 – Wraz z Danielem Jaroszkiem i Tymkiem Pieczką wypracowaliśmy charakterystyczną narrację, stawiając jednocześnie na analogowy zapis na taśmie 16 mm. Dzięki temu opowiedzieliśmy tę historię w wyjątkowy sposób. Narrację chcemy kontynuować w kolejnych odsłonach, odkrywając coraz bardziej świat kosmetyków naturalnych Resibo – opowiada Michał Kobierzewski.

W działaniach reklamowych wykorzystano: prasę (m.in. “Wysokie Obcasy” i “Wysokie Obcasy Extra”), internet (YouTube, Player.pl, Wizaz.pl, Google) oraz social media (Facebook, Instagram). Kampania potrwa do końca grudnia 2019 r.