Kraj

Osobisty doradca w nowej reklamie Proamy

Rok 2013 firma ubezpieczeniowa rozpoczyna nowym spotem wizerunkowym.

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2FB9ZHOYrUSL0%26feature%3Dplayer_detailpage%22%7D
Firma ubezpieczeniowa Proama (Grupa Generali) nowy rok rozpoczyna nową kampanią reklamową. Podobnie jak przed rokiem ubezpieczyciel startuje z nowym spotem wizerunkowym.

Spot podkreśla rolę osobistego doradcy w obsłudze klienta. Bohater filmu otrzymuje w nim od przyjaciela kontakt do Pana Tomka – osobistego doradcy w Proamie. Mężczyzna kontaktuje się z Panem Tomkiem, który słucha jego potrzeb, dopasowuje ubezpieczenie, wypełnia dokumenty oraz przypomni o terminie odnowienia polisy, kiedy umowa dobiegnie końca.

– W Proamie wiemy, że jakość obsługi jest integralną częścią produktu, a każdy z nas chce być wysłuchany i potraktowany z uwagą – to chcemy zapewnić klientom w Proamie i to podkreślamy w reklamie. Dzięki jakości obsługi i dobrej ofercie klienci decydują się na polecanie ubezpieczeń Proamy znajomym – mówi Mira Dobek, senior brand manager w Proamie.

Kampania prowadzona jest we wszystkich dużych stacjach telewizyjnych: TVP1, TVP2, Polsacie, TVN, oraz stacjach tematycznych.  

Kreacje do telewizji przygotowała agencja Change Integrated. Za planowanie i zakup mediów tradycyjnych odpowiedzialny jest dom mediowy MediaCom, a za kampanię w internecie, czyli za przygotowanie kreacji, planowanie i zakup mediów online – agencja Hypermedia Isobar.

Proama rozpoczęła działalność jako polska filia francuskiej firmy ubezpieczeniowej Groupama 29 stycznia 2012 r. Po zaledwie miesiącu francuski właściciel ogłosił jednak chęć sprzedaży polskiej fili. W lipcu wyłącznym właścicielem przedsiębiorstwa pod nazwą Proama została włoska grupa Generali. Proama sprzedała w ub.r. ponad 250 tys. polis.