Kraj

Ostryga wzmacnia zespół

Do grona pracowników agencji dołączyły Beata Bohdanowicz i Klara Zamłyńska, które objęły stanowiska account executive.

Ostryga wzmacnia zespół
Grono account executive agencji strategicznego marketingu społecznościowego Ostryga powiększyło się o dwie osoby: Beatę Bohdanowicz oraz Klarę Zamłyńską (na zdjęciu). Obie będą odpowiedzialne za prowadzenie projektów z obszaru social mediów dla klientów agencji.

Beata Bohdanowicz przez ostatnie 1,5 roku pracowała dla agencji Harder & Harder, w której zajmowała się planowaniem i realizacją kampanii online (interactive, e-PR, social media), obsługą klientów agencji oraz koordynowaniem projektów lokalnych i zagranicznych. Wcześniej zdobywała doświadczenie w branży rekrutacyjnej. Z wykształcenia jest socjologiem.

Klara Zamłyńska była wcześniej związana z branżą PR, pracowała m.in. w agencjach Possum Communication i Effective PR. Od marca 2010 roku prowadziła własną agencję ePRomer specjalizującą się w kompleksowych działaniach w zakresie kampanii internetowych (m.in. e-PR i social media). Do tej pory realizowała projekty m.in. dla: Haribo, Konica Minolta, Intel, Logitech, WWF.

Agencja Ostryga specjalizuje się w strategicznym doradztwie w obszarze social mediów. Wśród jej klientów znajdują się m.in.: Play, L’Oreal, Hasbro, Ferrero, Herbapol, Aviva czy Hortex.