Bohaterowie najnowszych “Prawdziwych historii” serwisu ogłoszeniowego Otomoto należącego do Grupy OLX to Zbigniew Lech, trzykrotny drużynowy mistrz Polski w żużlu i wicemistrz Polski w wyścigach motocyklowych enduro w klasie Masters oraz jego syn Filip. W krótkim materiale wideo opowiadają o swojej wspólnej pasji do motoryzacji, która im obu towarzyszy niemal całe życie. Osią opowieści jest ogłoszenie o sprzedaży ponad 20-letniej Toyota 4-Runner. Zdjęcia nakręcono w podwrocławskiej piaskowni, gdzie Zbigniew i Filip Lech trenowali do zawodów przed sezonem enduro. Prezentowany w spocie samochód jest rzeczywiście dostępny w serwisie Otomoto.pl.
Nowy spot Otomoto od dnia premiery w Dzień Ojca (23 czerwca) jest emitowany w internecie. Kampanię uzupełniają działania promocyjne w mediach społecznościowych. Za koncept kreatywny i koordynację social mediów, a także produkcję spotu oraz kampanii odpowiada agencja Madogz. Reżyserem spotu jest Jan Foryś, a za zdjęcia odpowiada dom produkcyjny Lucky Luciano.