Zagranica

O'Toole Awards wyróżniło najlepsze kreacje

Zakończyła się tegoroczna edycja konkursu kreatywnego. Najczęściej nagradzane były prace BBDO, The Martin Agency i Mono.

Gala konkursowa O’Toole Awards 2010 odbyła się w Nowym Jorku. Wśród najczęściej wyróżnianych agencji reklamowych znalazła się m.in. agencja Momo z Minneapolis, w kategorii mała agencja reklamowa (do 100 zatrudnionych). Jury nagrodziło jej prace kreatywne przygotowane dla Blu Dot (sklep z meblami), SC Johnson i firmy farmaceutycznej EMD Serono.

W kategorii średnia agencja reklamowa (zatrudnienie między 100 a 299 pracowników) zwyciężyła agencja BBH z Nowego Jorku, natomiast w kategorii duża agencja reklamowa (powyżej 300 pracowników) triumfowała agencja BBDO, również z Nowego Jorku.

Agencja reklamowa The Martin Agency z Richmond została wyróżniona nagrodą O’Toole Box za najlepszą kampanię. Uhonorowano w ten sposób pracę “We Choose the Moon” zrealizowaną dla JFK Presidential Library & Museum.

(na podstawie “WARC”)