Zagranica

#OurSecondChance może być największą kampanią DOOH w historii

World Out of Home Organization podaje, że w ciągu półtora miesiąca pojawi się łącznie na 40 tys. nośników cyfrowych, a jej szacowana wartość to 40 milionów dol.

#OurSecondChance może być największą kampanią DOOH w historii
Kampania World Out of Home Organization, która ruszyła w połowie lipca, a zakończy się 30 września, była emitowana na 60 rynkach na całym świecie we współpracy z wieloma firmami reklamy zewnętrznej. Z jednej strony zachęca do refleksji nad naszymi priorytetami i aspiracjami w 2021 r., po pandemii COVID-19 (na billboardach pojawiają się pytania takie jak: “Czy w 2021 r. rodziny wciąż będą tak blisko siebie?” i “Czy w 2021 r. Himalaje wciąż będą widoczne z odległości 200 km?”), z drugiej podkreśla możliwości reklamy zewnętrznej jako prawdziwie globalnego medium.

#OurSecondChance to pierwsza duża kampania New Commercial Arts, agencji utworzonej w maju br. przez założycieli Adam & Eve Jamesa Murphy’ego i Davida Goldinga wraz z Ianem Heartfieldem z BBH i Robem Curranem z Wunderman Thompson. Produkcją i dystrybucją zajęła się firma Grand Visual.

Firmy, które wsparły kampanię, to Clear Channel na całym świecie (także w Polsce); Global, Ocean Outdoor i Ströer w Europie, Outfront Media w Ameryce Północnej, oOH! Media w Australazji, Phoenix Metropolitan w Chinach i Live Board w Japonii.

Kampanii outdoorowej towarzyszyła akcja na Twitterze z hashtagiem #OurSecondChance polegająca na publikowaniu ankiet mających badać nastawienie konsumentów do wyborów i możliwości pojawiających się w świecie zmienionym przez COVID-19.