Kraj

OX Media dla Volkswagena

Kulczyk Tradex promuje najmniejszego VW w social mediach.

Kulczyk Tradex promuje najmniejszy model Volkswagena – Up – działaniami w social mediach. Za działania w Facebooku odpowiada agencja interaktywna OX Media.

Działania promocyjne w portalu społecznościowym polegają m.in. na zapraszaniu na jazdę próbną, wirtualne testy auta, pozwalają sprawdzić funkcjonalność Volkswagena Up w formie interaktywnej gry “Małe jest Wielkie“. – Element grywalizacji w kampanii pomaga edukować poprzez rozrywkę. Jednocześnie ze względu na charakter konkursu użytkownicy Facebooka chętnie wracają do gry, aby poprawić swoje wyniki – zapewnia Sylwia Dyrek, social media manager w OX Media. Konkurs potrwa do końca marca. Nagrodami w nim są zestawy podróżne. 

Volkswagen Polska jest również pierwszą firmą z branży motoryzacyjnej, która rozpoczęła aktywność w ramach serwisu Google+. Jak podkreśla Marcin Domaniecki, menedżer ds. komunikacji marketingowej w Kulczyk Tradex: -– Istotną kwestią działań przeprowadzanych na kilku platformach społecznościowych jest różnicowanie zawartości. Większość osób korzystających z Google+ ma konto w Facebooku, dlatego aby trafić do ich kręgu zainteresowań, dzielimy się świeżą treścią. Działania mają być na początku nakierowane na promocję najnowszego modelu Volkswagena: bogato wyposażonej, kompaktowej czteroosobowej wersji, gdzie Volkswagen Up jest najmniejszym samochodem w swojej klasie.

OX Media prowadzi kampanię Volkswagen Polska w social mediach od czerwca 2011 roku.