Kraj

Oyakata z nową kampanią i loterią promocyjną [wideo]

Działania realizują Spark Foundry i LiquidThread.

Wystartowała kampania marki Oyakata (Ajinomoto), producenta dań i zup instant z makaronem, promująca nowe smaki z linii azjatyckiej i japońskiej. Kampanię wspiera loteria konsumencka z hasłem “O Ya! Ka Kasa!”.

Kampania prowadzona jest w ogólnopolskiej telewizji z mocnym wsparciem w digitalu: YouTube, TikTok, Twitter, Spotify, Twitch, aplikacje zakupowe, działania display oraz wideo w modelu programatycznym. Do promocji zaangażowani zostali również influencerzy gamingowi.

Za strategię komunikacji, planowanie i zakup mediów odpowiada agencja Spark Foundry, za koncept kreatywny kampanii oraz działania z influencerami – LiquidThread. Obie agencje należą do Publicis Groupe i w grudniu 2021 utrzymały, w drodze rozstrzygniętego przetargu, obsługę klienta na polskim rynku.