Kraj

Panasonic oddaje głos fanom Lumiksa

Tradycyjnie przed wakacjami producenci aparatów fotograficznych promują swoje marki. Panasonic także, choć w tym roku nietypowo.

Panasonic Polska, producent m.in. aparatów fotograficznych Lumix, przed zbliżającym się sezonem wakacyjnym przygotował kampanię reklamową wspierającą tę markę. Na jej bohatera wybrano model TZ20 – jako flagowy produkt z oferty fotograficznej firmy na ten rok.

To zaawansowany kompakt z kategorii travellers superzoom – aparat w kompaktowej obudowie, wygodny w podróży, ale z obiektywem o szerokim zakresie ogniskowych, umożliwiającym fotografowanie w różnych warunkach.

Jak mówi Marcin Kubiszak, odpowiedzialny za komunikację marketingową w Panasonic Polska, tym razem kampania reklamowa Lumiksa została od początku do końca zaplanowana, przygotowana i zrealizowana lokalnie. Pojawi się w internecie.

– Zamiast pokazywać standardowo ładne obrazki w reklamach zaprosiliśmy do współpracy siedmiu młodych twórców, których wyposażyliśmy w aparaty TZ20 i prosiliśmy, by na swój sposób zobrazowali hasło “Uchwyć najlepszy moment”. Ich prace to będzie nasza forma reklamy. Filmy przez nich nakręcone będzie można zobaczyć na naszym fan page’u w Facebooku – powiedział Kubiszak.

Przy realizacji tej kampanii Panasonic współpracował z agencją Brand At Heart, z domem mediowym Vizeum oraz agencją interaktywną Hypermedia.