Kraj

PANASONIC ZAMIERZA UJEDNOLICIĆ SWÓJ WIZERUNEK

Firma Panasonic zamierza ujednolicić swój wizerunek w kampanii reklamowej, która wystartuje za kilka miesięcy. Firma jest obecnie w trakcie wyboru...

Firma Panasonic zamierza ujednolicić swój wizerunek w kampanii reklamowej, która wystartuje za kilka miesięcy. Firma jest obecnie w trakcie wyboru agencji reklamowej, która pokieruje tymi działaniami. “Planujemy stworzyć jednolitą komunikację dotyczącą marki Panasonic. Do tej pory brakowało jednolitego sposobu informowania o naszych produktach i istniała przepaść pomiędzy tym, co myślą o nas klienci, i tym, co my sami myślimy o naszej firmie” – powiedział Andrzej Słodki, PR & advertising manager w Panasonic Polska. Koncern planuje stworzenie wizerunku marki, który byłby parasolem dla wszystkich jej produktów, gdyż wcześniej style poszczególnych reklam były różne. Kampania wizerunkowa mająca ujednolicić przekaz reklamowy ruszy pod koniec bieżącego roku lub na początku przyszłego. Wizerunek Panasonica wykreuje agencja wybrana 10 sierpnia br. Przetarg zamknięty na tę kampanię został ogłoszony pod koniec maja br. Przystąpiły do niego agencje: Marcom, Ogilvy & Mather, Grey Warszawa, McCann-Erickson, Lowe Lintas GGK i PZL. Firma nie podaje wysokości budżetu planowanej kampanii wizerunkowej. Obecnie koncern obsługują agencja reklamowa OgilvyOne oraz dom mediowy MindShare Polska, które będą odpowiedzialne za jesienną kampanię produktową koncernu. Wysokość budżetu kampanii produktowej również nie została ujawniona. Koncern nie podaje, jakie media zostaną użyte podczas tej kampanii. (PU)