Kraj

Pandora startuje z globalną kampanią reklamową [wideo]

Za kreację odpowiada agencja McCann z Londynu. Kampania będzie prowadzona również na naszym rynku.

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2FPSQS-NUKSf4%22%7D
Wraz z wprowadzeniem wiosennej kolekcji biżuterii Pandora rozpoczyna nową, wielopłaszczyznową kampanię, która ma inspirować kobiety, by były wierne sobie i swoim przekonaniom. Kampania obejmuje: reklamę TV w głównych i tematycznych kanałach, obecność reklamową w kluczowych kobiecych tytułach, aktywności online, działania PR oraz na poziomie salonów Pandora.

Za kreację odpowiada agencja McCann z Londynu. Zdjęcia z modelkami wykonał Marcelo Krasilcic, stylizowane zdjęcia biżuterii są autorstwa Roberto Badina. W Polsce adaptacją kampanii zajęło się FDR Studio. Media TV oraz print zaplanował i kupił Havas Media. Natomiast planowaniem i zakupem mediów digital zajął się Media DDB & Tribal.