Kraj

Papaya Films rusza z cyklem szkoleń online w ramach Papaya Films Academy

Cykl spotkań zainauguruje 16 listopada warsztat "Produkcja filmowa w czasie epidemii - aspekty prawne", poprowadzony przez mec. Jana Mukułowskiego, szefa działu prawnego Papaya Films.

Ostatnie miesiące przyniosły wiele zmian na rynku produkcji reklamowej. Pandemia COVID-19 wymusiła nowe ustalenia dotyczące przygotowania, realizacji i postprodukcji filmów reklamowych. Reklama dla T-Mobile, w marcu 2020 r., była pierwszą produkcją na polskim rynku zrealizowaną całkowicie zdalnie, w zaledwie 72 godziny. Od tamtego czasu minęło 8 miesięcy, a Papaya Films ma na koncie ponad 120 produkcji i 200 dni zdjęciowych realizowanych w nowych warunkach i reżimie sanitarnym. Były to produkcje całkowicie zdalne, “microshooty”, ale też pełnowymiarowe produkcje lokalne i serwisowe. Zdobytą wiedzą Papaya Films chce się podzielić w ramach prowadzonej akademii. Cykl spotkań zainauguruje 16 listopada warsztat “Produkcja filmowa w czasie epidemii – aspekty prawne”, poprowadzony przez mec. Jana Mukułowskiego, szefa działu prawnego Papaya Films. Kolejne warsztaty poprowadzą producenci, kierownicy produkcji i koordynatorzy Papaya Films. Wszystkie tematy i zapisy na warsztaty dostępne są tutaj.