Kraj

Reklama

Papaya Films rusza z międzynarodowym programem stażowym

Jest przeznaczony dla grup niedostatecznie reprezentowanych. Rekrutacja prowadzona jest na całym świecie.

Papaya Films rusza z międzynarodowym programem stażowym dla grup niedostatecznie reprezentowanych. Papaya Internship Programme to 6-miesięczny projekt, którego celem jest stworzenie szansy na rozwój kariery w branży reklamowej dla osób z grup defaworyzowanych i niedostatecznie reprezentowanych. Do udziału w projekcie zaproszone są wszystkie osoby, które ze względów społecznych i/lub kulturowych mają niedostateczne możliwości rozwoju kariery w branży. Rekrutacja prowadzona jest na całym świecie.

– Robimy ten program z dwóch powodów. Po pierwsze, po to żeby wesprzeć doraźnie defaworyzowane osoby, wyposażając je w umiejętności i wiedzę niezbędne do sukcesu zawodowego. Po drugie, dlatego żeby stworzyć w branży produkcyjnej i reklamowej, która nadal jest hermetycznym środowiskiem, bezpieczne miejsce dla nowych talentów – komentuje inicjatywę Justyna Górniak, chief people & sustainability officer w Papaya Films.

Program jest inicjatywą oddolną członków zespołu produkcji oraz wszystkich inicjatyw Papaya Films. W pierwszej edycji programu oferta będzie zwracać uwagę na potrzeby osób z Ukrainy. Każda zakwalifikowana osoba otrzyma miesięczne wynagrodzenie w kwocie 4 tys. zł brutto oraz ubezpieczenie zdrowotne. Papaya Films zapewni również kurs językowy i program szkoleniowy wspierający rozwój kompetencji, pomoże w relokacji i legalizacji pracy oraz pokryje 2-miesięczne zakwaterowanie.

Na stronie programu są już pierwsze ogłoszenia. Oferty staży pierwszej edycji programu to wsparcie w zakresie działań: project management, CSR, advertisement production, content creation.

W następnych edycjach program będzie skupiać się na wsparciu dla kolejnych defaworyzowanych grup w Polsce oraz na świecie.

Więcej szczegółów tutaj.