Zagranica

Paraolimpijczyk reklamuje Powerade Ion4 [WIDEO]

Należąca do Coca-Coli marka zaangażowała niepełnosprawnego sportowca do kampanii reklamowej nowego napoju; Coca-Cola jest sponsorem Letnich Igrzysk Paraolimpijskich 2012 w Londynie.

Należąca do Coca-Coli marka Powerade rozpoczęła kampanię reklamową z udziałem brytyjskiego paraolimpijczyka – biegacza Richarda Whiteheada. Sportowiec reklamuje nowy napój Ion4.

W spocie telewizyjnym oprócz Whiteheada pojawiają się pływak David Davies oraz siedmioboistka Jessica Ennis.

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2F9byyGbPCRas%22%7D

Po raz pierwszy w reklamie firmy wykorzystano wizerunek paraolimpijczyka. Coca-Cola ma nadzieję, że dzięki temu zagraniu zwiększy się świadomość społeczna dotycząca paraolimpiady i zmieni się nastawienie do niepełnosprawnych sportowców.

30-sekundowy spot telewizyjny pokazano na kanałach Sky Sports 2 i Sky Sports 4 podczas rozgrywek UEFA Champions League. Działania promocyjne wsparte są reklamami w prasie oraz promocją w internecie. Kampanię wyprodukowała agencja Mother. Zakup mediów powierzono Vizeum.

Nie udało nam się dowiedzieć, czy i kiedy napój Powerade Ion4 będzie dostępny w Polsce.

(AS na podst. www.brandrepublic.com)