Należąca do Coca-Coli marka Powerade rozpoczęła kampanię reklamową z udziałem brytyjskiego paraolimpijczyka – biegacza Richarda Whiteheada. Sportowiec reklamuje nowy napój Ion4.
W spocie telewizyjnym oprócz Whiteheada pojawiają się pływak David Davies oraz siedmioboistka Jessica Ennis.
Po raz pierwszy w reklamie firmy wykorzystano wizerunek paraolimpijczyka. Coca-Cola ma nadzieję, że dzięki temu zagraniu zwiększy się świadomość społeczna dotycząca paraolimpiady i zmieni się nastawienie do niepełnosprawnych sportowców.
30-sekundowy spot telewizyjny pokazano na kanałach Sky Sports 2 i Sky Sports 4 podczas rozgrywek UEFA Champions League. Działania promocyjne wsparte są reklamami w prasie oraz promocją w internecie. Kampanię wyprodukowała agencja Mother. Zakup mediów powierzono Vizeum.
Nie udało nam się dowiedzieć, czy i kiedy napój Powerade Ion4 będzie dostępny w Polsce.
(AS na podst. www.brandrepublic.com)