Kraj

Parodia instruktażu księdza Natanka w komunikacji Tesco [WIDEO]

Za realizację i pomysł kreatywny nie odpowiada agencja Adv.pl, która niedawno zdobyła budżet socialmediowy marketera, ale Pride & Glory Interactive.

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2FwYywQoJHB9A%26feature%3Dplayer_embedded%22%7D
Sieć Tesco wystartowała z niestandardowym projektem komunikacyjnym online. W sieci pojawił się film, który parodiuje znane internautom nagranie nakręcone w kościele telefonem komórkowym, w którym ksiądz Piotr Natanek instruuje wiernych w dość kontrowersyjny sposób.

W produkcji Tesco w rolę księdza Natanka wciela się Henio, jedna z głównych postaci komunikacji marketingowej sieci. W humorystyczny sposób, z jawnym nawiązaniem do oryginału Henio wymienia zalety zakupów w sieci Tesco.

Za realizację i pomysł kreatywny odpowiada agencja Pride & Glory Interactive. Szczegółów współpracy agencji z marketerem nie udało nam się ustalić.

Przypomnijmy, że przetarg na stałą obsługę Tesco w social mediach wygrała agencja Adv.pl, o czym pisaliśmy w MMP z dnia 27 września br.

Fragment oryginału poniżej:

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2Fb10YWvmXEn8%26feature%3Drelated%22%7D