Przetargi

PARP rozstrzygnęła przetarg na kampanię promocyjną

Polska Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości rozstrzygnęła przetarg na przygotowanie, realizację i koordynację spójnej kampanii promocyjnej oraz public relations. Projekt ma dotyczyć...

Polska Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości rozstrzygnęła przetarg na przygotowanie, realizację i koordynację spójnej kampanii promocyjnej oraz public relations. Projekt ma dotyczyć działań realizowanych przez PARP w ramach Programu Operacyjnego Rozwój Polski Wschodniej.

Do przetargu wpłynęły trzy oferty: agencji ITBC Communication, wspólna – spółek Profit System i “No Name” Moniki Niewinowskiej oraz spółek Eficom i Nizielski & Borys Consulting.

Ofertę ITBC (zaoferowała kontrakt o wartości 239,5 tys. zł brutto) odrzucono ze względu na brak zgodności z treścią zamówienia. Ostatecznie zwyciężyła oferta złożona przez spółki Profit System i “No Name” Monika Niewinowska, które zaproponowały realizację tego projektu za 235 tys. zł brutto. (BG)