Przetargi

Partner of Promotion obsłuży Polskę na Expo 2020 w Dubaju

W przetargu uczestniczyły również agencje: BERM, Hill & Knowlton Poland i MSL Group.

Agencja Partner of Promotion wygrała przetarg na obsługę udziału Polski w Wystawie Światowej Expo 2020 w Dubaju, zainicjowany przez Polską Agencję Inwestycji i Handlu. Projekt ma kosztować ponad 4 mln zł. O budżet ubiegały się również agencje: BERM, Hill & Knowlton Poland i MSL Group. Agencja będzie wspierać PAIH w budowaniu wizerunku Polski na arenie międzynarodowej, w szczególności na Bliskim Wschodzie. Za obsługę tego klienta odpowiada zespół pod nadzorem Anny Hahn-Leśniewskiej.

Wystawa Expo 2020 w Dubaju – przeniesiona ze względu na COVID-19 na inny termin – rozpocznie się 1 października br. a zakończy 31 marca 2022 r.