Kraj

Pasaże Tesco promują się świątecznie

Kampanię "Pasaż Tesco. Twoje magiczne święta" przygotowały Platinium Cast i Mediacom. Świąteczne dekoracje Pasaży - agencja CzArt.

Pasaże Tesco promują się świątecznie
Z początkiem grudnia ruszy świąteczna kampania Centrów Handlowych Pasaż Tesco pod hasłem “Pasaż Tesco. Twoje magiczne święta”. Inauguracją akcji będzie event świąteczny, który odbędzie się 1 grudnia w C.H. Tesco Gocław w Warszawie. 

Głównym punktem programu ma być “Fabryka swetrów świątecznych” – specjalnie z tej okazji zaaranżowana strefa warsztatowa. Wykonane tam swetry będzie można zgłosić do konkursu “Stwórz swój wymarzony sweter świąteczny”. Nagrodą będzie zestaw swetrów dla całej rodziny, w tym zwierzaków.

Gośćmi imprezy będą celebryci, m.in. Małgorzata Rozenek-Majdan, Klaudia Halejcio, Dorota Gardias, Katarzyna Zielińska, Joanna Jabłczyńska i Kamila Szczawińska oraz znani influencerzy i przedstawiciele mediów.

Strategia komunikacji kampanii kładzie główny nacisk na działania w obszarze influencer marketingu i social mediów. Zaplanowano aktywności w mediach społecznościowych Pasaży Tesco (www.instagram.com/pasaztesco i www.facebook.com/bliskisasiad). Podczas eventu na Insta Stories będzie można zobaczyć relację z wydarzenia, a tego samego dnia wystartuje ogólnopolski konkurs na Facebooku, polegający na poszukiwaniu najładniejszego świątecznego swetra w Polsce.

Akcja będzie komunikowana także w radio oraz zostanie wsparta kampanią wizerunkową w prasie i online.

Za koncepcję i komunikację działań świątecznych odpowiada agencja Platinium Cast. Zakup mediów zaplanował Mediacom. Dekoracje świąteczne w obiektach przygotowała agencja reklamowa CzArt.