Głównym punktem programu ma być “Fabryka swetrów świątecznych” – specjalnie z tej okazji zaaranżowana strefa warsztatowa. Wykonane tam swetry będzie można zgłosić do konkursu “Stwórz swój wymarzony sweter świąteczny”. Nagrodą będzie zestaw swetrów dla całej rodziny, w tym zwierzaków.
Gośćmi imprezy będą celebryci, m.in. Małgorzata Rozenek-Majdan, Klaudia Halejcio, Dorota Gardias, Katarzyna Zielińska, Joanna Jabłczyńska i Kamila Szczawińska oraz znani influencerzy i przedstawiciele mediów.
Strategia komunikacji kampanii kładzie główny nacisk na działania w obszarze influencer marketingu i social mediów. Zaplanowano aktywności w mediach społecznościowych Pasaży Tesco (www.instagram.com/pasaztesco i www.facebook.com/bliskisasiad). Podczas eventu na Insta Stories będzie można zobaczyć relację z wydarzenia, a tego samego dnia wystartuje ogólnopolski konkurs na Facebooku, polegający na poszukiwaniu najładniejszego świątecznego swetra w Polsce.
Akcja będzie komunikowana także w radio oraz zostanie wsparta kampanią wizerunkową w prasie i online.
Za koncepcję i komunikację działań świątecznych odpowiada agencja Platinium Cast. Zakup mediów zaplanował Mediacom. Dekoracje świąteczne w obiektach przygotowała agencja reklamowa CzArt.