Kraj

Patryk Trzaska awansował na head of influencer marketing w Pleju

Raportuje do client service director Pleja Anety Jalowskiej.

Patryk Trzaska awansował na head of influencer marketing w Pleju
Patryk Trzaska awansował na nowo utworzone stanowisko head of influencer marketing w Pleju. W nowej roli nadzoruje całość prac agencji związanych ze współpracą z influencerami, tiktokerami, youtuberami i gamerami, a także zarządza 3-osobowym zespołem.

Patryk Trzaska od czterech lat odpowiada w Pleju za relacje z influencerami i prowadzi obsługę marki Play w tym obszarze. Plej w zakresie influencer marketingu współpracuje także z marką Andros, piwem Namysłów, Allegro oraz projektowo z innymi klientami agencji. Team zarządzany przez Patryka Trzaskę raportuje do client service director Pleja Anety Jalowskiej i wspiera bezpośrednio accountów oraz producentów eventowych w tematach influencer marketingu, a także bierze udział w procesach newbusinessowych.