P&G startuje z kampanią “Dziękuję ci, mamo” na zimowe igrzyska w Soczi. Zwraca ona uwagę na mamy sportowców, dzięki którym olimpijczycy mogli osiągnąć swoje sukcesy. Globalna kampania obejmie 28 filmów. Wśród nich jest także spot z udziałem Pauliny Maciuszek i jej mamy. Na razie dostępny jest jedynie w YouTube i Facebooku. Ambasadorami programu w Polsce będą także łyżwiarka szybka Katarzyna Bachleda-Curuś i skoczek narciarski Maciej Kot.
Wiadomo, że platforma komunikacyjna “Dziękuję ci, mamo” będzie wykorzystywana także w telewizji, innych mediach i punktach sprzedaży, ale szczegółów na razie nie podano. Na obecnym etapie komunikacji P&G wspiera agencja MSL Group.
Akcja “Dziękuję ci, mamo” jest kontynuacją idei zapoczątkowanej przez P&G w 2010 r. podczas igrzysk w Vancouver. Wówczas dotyczyła ona jedynie rynku amerykańskiego. Kiedy P&G podpisał dziesięcioletnią umowę z Międzynarodowym Komitetem Olimpijskim, kampania podczas igrzysk w Londynie w 2012 r. zyskała globalny zasięg. Idea “Dziękuję ci, mamo” to pierwszy w historii tak duży multibrandowy projekt P&G.