Kraj

Paulina Maciuszek polską ambasadorką kampanii "Dziękuję ci, mamo" [wideo]

Narciarka biegowa i jej mama występują w filmie Procter & Gamble promującym kampanię.

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2F3Ebg0kzeo_Y%3Fversion%3D3%26hl%3Dpl_PL%22%7D
P&G startuje z kampanią “Dziękuję ci, mamo” na  zimowe igrzyska w Soczi. Zwraca ona uwagę na mamy sportowców, dzięki którym olimpijczycy mogli osiągnąć swoje sukcesy. Globalna kampania obejmie 28 filmów. Wśród nich jest także spot z udziałem Pauliny Maciuszek i jej mamy. Na razie dostępny jest jedynie w YouTube i Facebooku. Ambasadorami programu w Polsce będą także łyżwiarka szybka Katarzyna Bachleda-Curuś i skoczek narciarski Maciej Kot.

Wiadomo, że platforma komunikacyjna “Dziękuję ci, mamo” będzie wykorzystywana także w telewizji, innych mediach i punktach sprzedaży, ale szczegółów na razie nie podano. Na obecnym etapie komunikacji P&G wspiera agencja MSL Group.

Akcja “Dziękuję ci, mamo” jest kontynuacją idei zapoczątkowanej przez P&G w 2010 r. podczas igrzysk w Vancouver. Wówczas dotyczyła ona jedynie rynku amerykańskiego. Kiedy P&G podpisał dziesięcioletnią umowę z Międzynarodowym Komitetem Olimpijskim, kampania podczas igrzysk w Londynie w 2012 r. zyskała globalny zasięg. Idea “Dziękuję ci, mamo” to pierwszy w historii tak duży multibrandowy projekt P&G.