Paweł Lipiec objął w agencji VML Poland stanowisko influencers relations lead. Odpowiada za ambasadorski efekt kampanii realizowanych przez agencję, tj. za ich skalę i dopasowanie działań influencerskich do założeń strategiczno-kreatywnych komunikacji i marki. – Rynek mocno się profesjonalizuje w obszarze współpracy z liderami opinii – powstają specjalne narzędzia i dostawcy. Kampanie są coraz bardziej rozproszone – wychodzą poza wąskie grono największych zasięgowo osób. Z perspektywy marketera potrzebny jest ośrodek integrujący te możliwości z marką i założeniami kampanii – mówi Kamil Dmowski, activation director w VML Poland. – Rocznie realizujemy ponad 100 dużych kampanii z liderami opinii, w których angażujemy coraz więcej nowych środowisk i twarzy. Paweł doskonale zna środowisko nie tylko blogerów i vlogerów – to daje nam organizacyjne i planerskie wzmocnienie – dodaje Dmowski.
Poprzednio Lipiec w Grupie Allegro był redaktorem prowadzącym serwis eCommerce.edu.pl, w którym odpowiadał za jego rozwój i promocję. Obecnie jest autorem bloga ZeroZeroSiedem.pl.