Kraj

Paweł Morawiecki dołącza do Value Media

Awansuje też Aleksandra Kulik.

Paweł Morawiecki dołącza do Value Media
Do zespołu Value Media (Group One) dołączył Paweł Morawiecki i objął stanowisko senior communication plannera w zespole Igi Wachowicz, communication directora. Zespół odpowiedzialny jest m.in. za obsługę marek Hochland i Suzuki.

Morawiecki z branżą mediową związany jest od 2005 r. Karierę rozpoczął i kontynuował do tej pory w domu mediowym MEC, gdzie specjalizował się w działaniach w kanałach telewizyjnych. Odpowiedzialny był za prowadzenie kampanii dla takich klientów, jak Walmark, Infor czy Wydawnictwo Bauer.

Jednocześnie w strukturach agencji awansowała Aleksandra Kulik i objęła stanowisko communication directora. Z Value Media ponownie związana jest od roku, gdzie początkowo jako communication manager zajmowała się obsługą marek Castorama, Nazwa.pl, LOT. W nowej roli będzie odpowiedzialna za zarządzenie ośmioosobowym zespołem i kontynuację działań dla wspomnianych firm.