Kraj

Paweł Popek przechodzi z PZL do Red8

Senior strategic planner zmienia agencję.

Paweł Popek przechodzi z PZL do Red8
Paweł Popek wzmocni dział strategii agencji Red8 Advertising, obejmując stanowisko senior strategic plannera.

Popek ma 9-letnie doświadczenie w pracy w branży reklamowej, prowadził projekty z obszaru brand consulting dla marek: Lisner, Ustronianka, Henryk Kania. Pracował także dla takich marek, jak m.in.: Atlantic, Danonki, Felix, MetLife, Opoczno SA, PZU, Plannja, Plus, Plusssz, Provident, Renault Trucks, Servier Polska, Tesco.

Przed przejściem do Red8 Advertising pracował przez cztery lata w agencji PZL, gdzie zajmował stanowisko senior strategic plannera. Wcześniej pracował również w agencjach Corporate Profiles Consulting, Touchpoint RC/Rapp Collins oraz Max Arpp. Był również wykładowcą w Szkole Mistrzów Reklamy.