Kraj

Paweł Świerszcz szefem Comfitury

Przez ostatnich pięć lat Świerszcz związany był z Media Direction OMD.

Paweł Świerszcz szefem Comfitury
Paweł Świerszcz objął stanowisko digital directora w agencji interaktywnej Comfitura, należącej do holdingu Focus Media Group. Do jego obowiązków będzie należało zarządzanie i nadzór nad kluczowymi projektami e-marketingowymi oraz realizacja koncepcji i założeń interaktywnych na rzecz klientów firmy, a także pozostałych spółek wchodzących w skład Focus Media Group. Świerszcz będzie odpowiedzialny za koordynację prac zespołu, a także rozwój agencji Comfitura.

Szef Comfitury pierwsze doświadczenia marketingowe zdobywał w agencji badawczej TNS OBOP. Następnie trafił do Media Direction OMD, gdzie w ciągu ponad pięciu lat pracy przeszedł wszystkie szczeble kariery w dziale interactive – od junior digital plannera do digital development directora.

Aktualnie agencja interaktywna Comfitura pracuje m.in. dla Jack Daniel’s, Groupe SEB (Tefal, Rowenta), Danone oraz Adidasa.