Kraj

Pawłowska-Babut szefem reklamy "National Geographic", Teodorowicz oficjalnie w G+J

Małgorzata Pawłowska-Babut objęła stanowisko dyrektora reklamy miesięcznika "National Geographic" (G+J RBA). Dotychczas pełniła funkcję senior advertising brand managera w dziale...

Małgorzata Pawłowska-Babut objęła stanowisko dyrektora reklamy miesięcznika “National Geographic” (G+J RBA). Dotychczas pełniła funkcję senior advertising brand managera w dziale reklamy “Claudii”. Zastąpi Agnieszkę Wierzbicką-Baxter, która ze względów osobistych na pewien czas rozstaje się z firmą. Do biura reklamy G+J dołączyła Małgorzata Teodorowicz, która objęła nowe stanowisko dyrektora ds. klientów korporacyjnych. O jej przyjściu nieoficjalnie informowaliśmy w DS “MMP” 24 kwietnia br. W biurze reklamy wydawnictwa doszło również do licznych awansów. Anna Szaluś, dotychczas advertising brand manager w zespole “Claudii”, została senior advertising brand managerem. Magdalena Waśkiewicz awansowała na stanowisko senior advertising brand managera. Joanna Otulak została advertising brand managerem. Waśkiewicz i Otulak pracują w zespole tygodnika “Naj”. Do zespołu “Claudii” dołączyła Paulina Nowak, która wcześniej pracowała przy obsłudze tytułu “Moje Gotowanie”. Dyrektorem biura reklamy G+J jest Elżbieta Hołubka. (JD)