Kraj

Personalia

Top news

Paździórko, Sroka i Bełch objęli nowe role w VMLY&R

Na stanowiskach associate creative director pokierują pracą zespołów kreatywnych agencji.

Joanna Paździórko, Joanna Sroka oraz Sławomir Bełch objęli nowe role w agencji. Na stanowiskach associate creative director pokierują pracą zespołów kreatywnych VMLY&R. Obecnie dział kreacji VMLY&R dzieli się na 12 grup. Liderką jednej z nich jest Joanna Paździórko, której zespół składa się wyłącznie z kobiet i jest dedykowana takim klientom jak: Karmi, Cheetos, Ford, HBO Max oraz Douglas. Natomiast grupa prowadzona przez Joannę Srokę i Sławomira Bełcha zajmuje się obsługą kreatywną Doritos, BP i Blanc 1664 oraz nowego klienta agencji – Netto. 

Joanna Paździórko z branżą związana jest od 11 lat. W VMLY&R pracuje od 2017 r. Doświadczenie zdobywała w agencjach Saatchi & Saatchi IS, Havas oraz Walk. Pracowała dla takich marek i klientów jak Orange, NC+, HBO Max, Nickelodeon, MTV, Sony, Visa, Samsung, mBank, Pekao, Inmedio, Philips, Lay’s, O.B, Emolium, Ford, BMW, Volkswagen, Kurka Wolna, Kompania Piwowarska, Żywiec Zdrój, Danone, Lirene, Lipton, Wedel, Milka, Hala Koszyki czy Komisja Europejska. Na koncie ma projekty nagradzane na konkursach branżowych: KTR, Innovation, Effie, Złoty Spinacz, Global Media Awards.

Joanna Sroka posiada ponad 10 lat doświadczenia w branży kreatywnej. W VMLY&R pracuje od 2018 r. Doświadczenie zdobywała w JWT Warszawa, Leo Burnett, Publicis DWL, GDP Agency. Współtworzyła kampanie dla takich marek jak IKEA, Mazda, Renault, Ford, Michelin, Lech, Lipton, Nescafé, Żywiec Zdrój, Lay’s, Procter & Gamble, Mr. Proper, Max Factor, Rimmel, Polfarma, Prudential, Raiffeisen, mBank. Jej prace były wielokrotnie nagradzane na konkursach KTR, Effie, Golden Arrow, Epica, Innovation i MIXX Awards.

Sławomir Bełch w branży reklamowej od 16 lat. W VMLY&R pracuje od 2017 r. Doświadczenie zdobywał w agencjach Momentum McCann Worldgroup, Tipping Point TBWA, FCB Warsaw, IQ Marketing, MullenLowe, pracując dla takich klientów i marek jak Absolut, Ballantine’s, Bols, Jacobs, Herbapol Lublin, Lipton, Żywiec Zdrój, Milka, Krakus, Lay’s, Fantasia, Nivea, Eucerin, Rimmel, L’Oreal Paris, Maybelline, Emolium, Polpharma, BP, BMW Bawaria Motors, Opel, Volkswagen Bank, mBank, Bank BGŻ, Plus, Orange, IKEA. Pracował przy kampaniach reklamowych, które otrzymały uznanie w wielu konkursach branżowych, m.in. KTR, Innovation, Mixx Awards, Kreatura, Golden Arrow czy Effie. W tworzonych przez siebie projektach wykorzystuje doświadczenie zdobyte w warszawskiej Akademii Sztuk Pięknych.