Kraj

Reklama

Peja tatuuje się w kampanii Pyszne.pl

Jest jednym z ambasadorów akcji popularyzującej kuchnię roślinną z okazji Veganuary 2022.

W akcji Pyszne.pl obok rapera Pei uczestniczy kierowany przez niego VeGang – Maria Winiarska, Red Lipstick Monster, Chujowa Pani Domu i Andrzej Wrona. Na swoim koncie na Instagramie (@pejaslumsattack) Peja opublikował wideo relacjonujące wizytę w salonie tatuażu. Jako znak wsparcia dla inicjatywy Veganuary (akcja promująca kuchnię roślinną, którą zapoczątkowała w 2014 r. brytyjska organizacja pozarządowa o takiej samej nazwie) raper wytatuował sobie na plecach nóż, na który nabite jest awokado. W ciągu jednego dnia film zyskał ponad 26 tys. wyświetleń.

– Daleko mi do namawiania kogokolwiek do przejścia na weganizm, ale spróbować takiego burgera [Nacho VeGang z roślinnym burgerem, dostępne w restauracjach Pasibus, tylko na Pyszne.pl i wyłącznie w styczniu], koreańskiego tofu czy buddha bowl z falafelem powinien każdy – stwierdza Peja. Pozostali uczestnicy kampanii zaprezentują swoje sposoby na smaczne, różnorodne, łatwe i sycące jedzenie wegańskie, a także pokażą w styczniu na swoich profilach na Instagramie tatuaże podobne do tego, który sprawił sobie raper.

Oprócz Pasibusa w akcję zaangażowało się także wiele innych restauracji, przygotowując specjalne zniżki, dostępne m.in. w programie lojalnościowym serwisu Pyszne Punkty. Kampania obejmuje, oprócz działań PR i influencerskich, media digitalowe i kanały własne Pyszne.pl. Za kreację odpowiada zespół wewnętrzny marki oraz agencje Lensomai Communication i 180heartbeats + Jung v. Matt. Od 2021 r. wsparcia Pyszne.pl w zaangażowaniu w inicjatywę Veganuary udziela RoślinnieJemy – jedna z najbardziej rozpoznawalnych organizacji zajmujących się edukacją na temat jedzenia wegańskiego w Polsce.

Jak wskazują wyniki badania “Polacy o kuchni wegańskiej 2022” zrealizowanego na zlecenie Pyszne.pl, już 63% Polaków sięga po dania wegańskie, a dwie trzecie z nich robi to co najmniej raz w miesiącu. W 2021 r. użytkownicy serwisu zamówili o 49% więcej dań wegetariańskich i wegańskich niż w roku poprzednim.