Kraj

Pekao SA rusza z największą kampanią w historii

Działania wizerunkowe pod hasłem "Doceń różnicę" przygotowały McCann i MediaCom.

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2FvLG4B4Y5DII%26feature%3Dyoutu.be%22%7D
Bank Pekao SA, drugi największy bank w kraju, rusza z nową kampanią wizerunkową pod hasłem: “Doceń różnicę”. Ta kampania to największe tego typu przedsięwzięcie w historii banku. Główny przekaz kampanii wizerunkowej koncentruje się na komunikacie, że bank wspiera zmiany w życiu klienta.

Nowe pozycjonowanie podkreśla zmiany, jakie nastąpiły w banku, a także ich wpływ na codzienne życie klientów – od młodych singli, przez rodziny z dziećmi, po małe i duże firmy. Bank prezentuje się jako przyjazny i nowoczesny, a jego oferta ma odpowiadać na potrzeby współczesnych konsumentów.

60-sekundowe spoty emitowane są już w kinach. Startuje silna kampania w telewizji, gdzie będzie można obejrzeć 30-sekundowe spoty, a dodatkowe wsparcie mediowe zapewnią: prasa, digital i outdoor. Całość potrwa do połowy stycznia przyszłego roku.

Autorem koncepcji oraz kreacji nowej kampanii jest McCann Worldgroup. Spot wyreżyserował Marek Dawid, a produkcją zajął się dom produkcyjny Dynamo. Za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy MediaCom.