Kraj

Pekao unowocześni obsługę klientów

Centrum Bankowości Bezpośredniej zmienia się w Pekao Direct.

Bank Pekao SA, trzeci co do wielkości bank w Polsce, unowocześnia obsługę klientów – jego Centrum Bankowości Bezpośredniej zmienia się w Pekao Direct.

– Chcemy być najbardziej innowacyjnym bankiem w Polsce. Stawiamy na cyfryzację w niemal każdym aspekcie pracy. Dlatego w najbliższym czasie w ramach pracy nowego Pekao Direct planujemy wprowadzanie kolejnych nowoczesnych projektów opartych na sztucznej inteligencji. Już teraz pracujemy nad usługami takimi jak chatbot, voicebot czy asystent osobisty – mówi Paweł Gąsiorowski, prezes Centrum Bankowości Bezpośredniej Banku Pekao, odtąd Pekao Direct.

Pekao SA obsługuje ok. 5 mln klientów indywidualnych (w tym 2,2 mln korzystających z bankowości internetowej i tyle samo z bankowości mobilnej), ma ok. 800 oddziałów.