Reklama

Personalia

Peppermint z silnym wzmocnieniem zespołu

Pięć osób dołączyło do działów kreacji, strategii i client service Peppermint powered by Quad.

Od lewej: Jan Zagrodzki, Joanna Duda-Wójcicka, Dominik Cymer oraz Łukasz Gujski

Pięć osób dołączyło do działów kreacji, strategii i client service Peppermint powered by Quad. Zespołem client service od początku roku kieruje Jan Zagrodzki, client service director. To nowe stanowisko w strukturze agencji. Zagrodzki będzie odpowiedzialny za team obsługujący klientów agencji oraz new business. Do obsługi klienta dołączyła także, jako account manager, Joanna Duda-Wójcicka. Dział kreacji wzmocnił Dominik Cymer, który stworzył nowy team kreatywny z Michałem Adamczykiem. Do działu strategii powrócił Łukasz Gujski, który z Peppermint był związany w latach 2007-2008 jako strategy manager, a także w latach 2010-2017 jako strategy director. Gujski objął stanowisko senior strategy plannera.

Agencja planuje wzmacnianie kompetencji z zakresu performance marketingu, które rozwijać będzie Marta Rydzyńska. Na stanowisku digital marketing managera odpowiadała za projekty klientów oraz koordynację działań wewnętrznych agencji. W planach na 2022 r. Peppermint ma kolejne rekrutacje do działów strategii i kreacji oraz rozszerzanie kompetencji w zakresie obsługi mediów społecznościowych.

Jan Zagrodzki pracował w domu mediowych oraz agencjach strategiczno-kreatywnych, ostatnio dla Isobar. Zarządzał strategią i komunikacją klientów w kanałach ATL, BTL, digital, social media, e-commerce, CRM. Dostarczał usługi w zakresie automatyzacji i performance marketingu oraz rozwiązania niestandardowe. Zdobył wiele nagród, w tym Effie, KTR, Mixx Awards, Golden Arrow. Tworzył komunikację dla marek takich jak: T-Mobile, Skoda, Provident, Carlsberg, Eurozet, Generali, Philips, Adidas, P&G, GSK, Sony.

Joanna Duda-Wójcicka ma kilkanaście lat doświadczenia w reklamie i marketingu. Zdobywała je m.in. w Publicis i JWT Warsaw. Zajmowała się komunikacją ATL, BTL i brandingiem. Oprócz pracy w agencji prowadzi szkolenia z kompetencji miękkich, jak autoprezentacja i radzenie sobie ze stresem, oraz wykłada psychologię w reklamie. Realizowała projekty dla marek takich jak: Makro Cash and Carry, L’Oreal, Ghelamco, Mazda, Nokia, Nestle, Glaxo Smith Kline, Renault, Rzeczpospolita.

Dominik Cymer pracuje jako grafik kreatywny, projektant i ilustrator. Jest także kuratorem wystaw, projektów i instalacji artystycznych oraz reżyserem i motion designerem. Tworzył projekty ATL, BTL, digital, brandingowe i contentowe. Zdobył wiele branżowych nagród: KTR (4 razy), Kreatura (2), Golden Arrow (3), Webstar (3), Złote Orły, Must Have, Projekt Roku. Wśród wielu marek i firm, dla jakich pracował, znajdują się: Adidas, Allegro, MTV Polska, Comedy Central, ING, Instytut Adama Mickiewicza, Komisja Europejska, Kompania Piwowarska, Lexus, Lotto, Ministerstwo Spraw Zagranicznych, Muzeum Warszawy, Centrum Nauki Kopernik, Instytut Teatralny im. Zbigniewa Raszewskiego, Teatr Narodowy, Tic-Tac Ferrero, Bęc Zmiana, Caritas Wien, Greenpeace Polska.

Łukasz Gujski to specjalista ds. komunikacji marketingowej z piętnastoletnim doświadczeniem. Zdobywał je, pracując w agencjach takich jak DDB, CPC Brand Consultants, Isobar czy Cheil. Pracował również po stronie klienta w Wirtualnej Polsce. Tworzy strategie kampanii ATL, BTL, digital, social media i content. Działa w obszarze budowania marki i komunikacji z potencjalnymi klientami, użytkownikami i ambasadorami marki. Jako strategy manager, a następnie strategy director pomógł Peppermint w latach 2007-2008 oraz 2010-2017 pozyskać klientów takich jak: Hoop Cola, BZWBK, Kupiec, Sygnity, Zortrax, Bonduelle, Sodexo, Kancelaria Premiera, Narodowy Instytut Audiowizualny.

Marta Rydzyńska, digital marketing manager. Ma siedem lat doświadczenia w tworzeniu i wdrażaniu strategii marketingu cyfrowego i handlu elektronicznego w wielu branżach, na rynkach B2B i B2C. Przez ostatnie pięć lat skupiała się na sektorze nowych technologii i sztuki. W agencjach reklamowych pracuje od 12 lat.