Kraj

Pepsi na Naszej Klasie

Digital One realizuje letnią promocję Pepsi.

Agencja Digital One przygotowała dla Pepsi-Cola General Bottlers działania internetowe związane z letnią akcją promocyjną marki Pepsi. Jest to już piąta realizacja tego typu od początku współpracy między marketerem a agencją, czyli od 2001 r.

Do tegorocznej akcji Digital One wprowadziła innowację w postaci dodatkowej możliwości wymiany kodów promocyjnych na walutę Naszej Klasy, czyli eurogąbki, dla wszystkich, którzy dołączą jako znajomi marki do profilu Pepsi. Jest to pierwszy krok do zaktywizowania marki Pepsi w tym portalu społecznościowym. Ponadto użytkownicy dzięki obecności na stronie www.nasza-klasa.pl/Pepsi zyskują bonus w postaci materiałów wideo z udziałem futbolowych gwiazd Pepsi, ich zdjęć oraz najnowszej reklamy napoju.

Jak co roku agencja uruchomiła również serwis promocyjny marki. Po zarejestrowaniu się na www.promocja.pepsi.pl można zbierać kody spod nakrętek butelek Pepsi 0,5 l i 1 l oznaczonych charakterystycznym, żółtym kolorem, a potem wymieniać je na nagrody, m.in. na doładowania telefonów komórkowych. W tym roku nagrodą główną są losowane co tydzień dwuosobowe wyjazdy do RPA. Szansę na nie mają ci uczestnicy promocji, którzy wysyłają zgłoszenia za pomocą SMS-ów.