Kraj

Reklama

Pepsi oddało młodym swoje miejsca na muralach

Autorem koncepcji kampanii jest Feeders Agency.

Aż 16 miejsc na muralach przejęli laureaci konkursu Pepsi Space. Prace można już podziwiać w przestrzeni największych miast w Polsce (Warszawa, Łódź, Wrocław, Gdańsk). Przez cały sierpień wyróżnione prace konkursowe sukcesywnie będą pojawiać się także w pozostałych przestrzeniach offline, jak i online.

Pepsi, w ramach kampanii, postanowiła oddać swoje billboardy, ekrany reklamowe, murale, a także przestrzeń w internecie w ręce młodych kreatywnych osób. Przesłane prace w formie grafik, wideo, audio czy tekstów miały także szansę na zaprezentowanie się na kanałach online Pepsi: Facebooku, Instagramie, TikToku, Spotify i YouTube.

Autorem koncepcji kampanii jest Feeders Agency, za zakup mediów odpowiada agencja mediowa Zenith, z kolei działania PR koordynuje agencja Lepont. Za realizację murali odpowiada Good Looking Studio.