Kraj

Pepsi poleca się młodym ludziom na stół

W ramach globalnego repozycjonowania marka PepsiCo startuje z kolejnymi aktywnościami konsumenckimi.

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2FVj-WicNl7bA%22%7D
Marka napojów Pepsi startuje z kolejnymi aktywnościami adresowanymi do młodych konsumentów w ramach globalnych działań repozycjonujących. W najnowszej odsłonie zachęca do wyboru napoju marki do posiłku.
W kampanii “Postaw na stół Pepsi” udział wezmą właściciele restauracji w Warszawie, Łodzi i Katowicach. Dodatkowo swoje wsparcie zapowiedzieli influencerzy. 
“Postaw na stół Pepsi” to kontynuacja idei “Stołu Pepsi” z 2019 r. – wirtualnego miejsca, w którym spotyka się grupa znajomych przy ulubionym jedzeniu. W kampanii letniej 2019 Pepsi eksponowała opowieści szefów kuchni i właścicieli restauracji.
W kampanii marka podjęła współpracę z wyjątkowymi ludźmi, którzy z zaangażowaniem tworzą dania. Seria sześciu filmów ma pokazywać, jak ich zamiłowanie do różnych kuchni wpływa na podejmowanie odważnych decyzji. Pierwszy z filmów opowiada o Marcinie Pałaszu, właścicielu lokalu Pałaszowanie, który na warszawskim placu Zbawiciela serwuje najstarszy polski fast food – zapiekanki. Kolejne filmy będą sukcesywnie udostępniane na kanale Pepsi Polska w YouTube, a wśród prezentowanych kuchni i dań znajdą się m.in. shish, tajskie curry, ramen, a także mięsne przysmaki. Akcję będą także wspierać influencerzy z ekipy Pepsi.
Oprócz wspomnianych sześciu filmów promocyjnych kampania będzie wspierana różnorodnymi formatami promocyjnymi, które pojawiać się będą w TV i digitalu. Wśród nich są spoty reklamowe o długości 15 i 30 sek., bumpery w kanałach VoD, displaye, a także liczne formaty w mediach społecznościowych (Facebook, Instagram).
Działania w digitalu, w tym filmy wideo, zostały opracowane przez agencję Artegence i wyprodukowane przez dom produkcyjny OTO Film, a spot TV przygotowała agencja BBDO. Za zakup mediów odpowiada Media Direction OMD. Wsparcie PR zapewnia Questia Communications Management Consultants.