Koncern PepsiCo i dystrybutor prasy spółka Kolporter podpisały umowę o współpracy handlowej.
W jej ramach PepsiCo zobowiązało się wyposażyć saloniki prasowe Kolportera oraz sklepy sieci “Dobry Wybór” w regały wystawowe i lodówki z ustalonym asortymentem napojów, a także uczestniczyć w programach promocyjnych “Złoty klient” i “Payback”.
– Dla PepsiCo współpraca z Kolporterem ma charakter strategiczny, gdyż zwiększy udziały firmy w sektorze alternatywnym dla tradycyjnych kanałów sprzedaży – mówi Małgorzata Skonieczna, dyrektor External Communications Europe Sektor PepsiCo.
– Gwarantowane przez nas szerokie wsparcie marketingowe i promocyjne spowodowało, że firma PepsiCo zdecydowała się na współpracę z naszą siecią sprzedaży – mówi Mateusz Wiśniewski, wiceprezes Kolportera. – Uzgodniliśmy szczegółowy kalendarz promocyjny na 2011 rok i ogólny kalendarz obejmujący takie działania w 2012 roku.
Przedstawiciele Kolportera zapewnili, że umowa z właścicielem Pepsi nie jest umową na wyłączność, co oznacza, że w punktach handlowych Kolportera dostępne będą również marki napojowe innych producentów.