Kraj

Reklama

Personalia

Top news

Open

Performics tworzy SEM Center of Excellence, pokieruje nim Michał Jagodziński

Michał Jagodziński ma dziesięcioletnie doświadczenie w marketingu w wyszukiwarkach.

Po siedmiu latach w SalesTube Michał Jagodziński dołącza do Performicsa (Publicis Groupe). Na stanowisku SEM directora będzie zarządzał zespołem SEM. Rolą Michała Jagodzińskiego będzie dalszy rozwój specjalistycznego zespołu SEM w oparciu o ekspertki i ekspertów Performicsa, którzy dotychczas pracowali w multidyscyplinarnych zespołach agencji. Jednocześnie zespół ten będzie pełnił funkcję Center of Excellence w obszarze searchu dla całej Publicis Groupe, zasilając wszystkie agencje grupy wiedzą i inspiracjami.

Michał Jagodziński ma dziesięcioletnie doświadczenie w marketingu w wyszukiwarkach. Zaczynał w 2013 r. w dziale corporate sales w firmie Performance Media, by po trzech latach przejść do SalesTube (Group One). Założył i był liderem grupy roboczej SEM Tech odpowiedzialnej za budowanie, testowanie i wdrażanie narzędzi wewnętrznych oraz zewnętrznych, a także automatyzację. Był także odpowiedzialny za szkolenia. Pracował m.in. dla Allianz, Axa/Uniqa, CCC, Beko, Hebe czy MediaExpert.