Na początku czerwca wystartowała nowa kampania piwa Perła z portfolio Browarów Lubelskich SA. Osią komunikacji jest 30-sekundowy spot telewizyjny, który w sezonie letnim będzie emitowany w stacjach głównych i tematycznych. Dodatkowo na Lubelszczyźnie ruszyła intensywna kampania outdoorowa na billboardach i siatkach wielkoformatowych.
W tegorocznej kampanii ma być akcentowana kluczowa kompetencja produktowa marki, czyli, jak twierdzi producent, warzenie wzorcowego, wysokiej jakości lagera. Firma akcentuje również silnie lokalność, pochodzenie z Lubelszczyzny – regionu słynącego z dobrego chmielu.
Oprócz działań w mediach Perła intensyfikuje w tym sezonie swoje aktywności eventowe i sponsorskie. 12 czerwca startuje piąta edycja sztandarowego projektu marki – Kina Perła, czyli cyklu letnich kin plenerowych, które na trzy letnie miesiące zainstalują się w kilkunastu miastach na terenie całego kraju.
Marka Perła będzie też partnerem tegorocznego Warsaw Orange Festival.
Za kreację i produkcję spotu odpowiada agencja Raymond, czasu reklamowy w TV na potrzeby kampanii kupuje dom mediowy MediaOn.