Kraj

Perła w komunikacji akcentuje młodość i lokalność

Wystartowała kampania reklamowa piwa Perła.

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2F-TRtHvNtJuA%22%7D
Na początku czerwca wystartowała nowa kampania piwa Perła z portfolio Browarów Lubelskich SA. Osią komunikacji jest 30-sekundowy spot telewizyjny, który w sezonie letnim będzie emitowany w stacjach głównych i tematycznych. Dodatkowo na Lubelszczyźnie ruszyła intensywna kampania outdoorowa na billboardach i siatkach wielkoformatowych.

W tegorocznej kampanii ma być akcentowana kluczowa kompetencja produktowa marki, czyli, jak twierdzi producent, warzenie wzorcowego, wysokiej jakości lagera. Firma akcentuje również silnie lokalność, pochodzenie z Lubelszczyzny – regionu słynącego z dobrego chmielu.
Oprócz działań w mediach Perła intensyfikuje w tym sezonie swoje aktywności eventowe i sponsorskie. 12 czerwca startuje piąta edycja sztandarowego projektu marki – Kina Perła, czyli cyklu letnich kin plenerowych, które na trzy letnie miesiące zainstalują się w kilkunastu miastach na terenie całego kraju.
Marka Perła będzie też partnerem tegorocznego Warsaw Orange Festival.
Za kreację i produkcję spotu odpowiada agencja Raymond, czasu reklamowy w TV na potrzeby kampanii kupuje dom mediowy MediaOn.