Zagranica

Pernod Ricard już przygotowuje się do świąt

Producent znacznie podniósł swoje wydatki reklamowe i już latem przygotowuje się do świąt.

W kluczowym dla branży alkoholowej okresie świąt Bożego Narodzenia Pernod Ricard planuje maksymalizację sprzedaży. Do akcji marketingowej przygotowuje się już teraz. Planuje dużą akcję reklamową, promocję sprzedaży i intensyfikację działań marketingowych przed samymi świętami.

Wydatki reklamowe dla marki Chivas Regal rosną średnio o 20 proc. co roku, począwszy od kampanii “Real Friends Make Time” w październiku ubiegłego roku.

Ostatnia faza kampanii marketingowej dla whisky będzie adresowana do środowisk finansowych w Londynie i będzie polegała na emisji 15-minutowego filmu reklamowego.

Marketer uruchomi również kanał social media, kino na świeżym powietrzu dla Havana Club, planuje także kampanię dla Jacob’s Creek i marek swoich win.

(Marketing Week)